Søges trappevask ?

Ærligt talt, så er der mange trapper, som simpelthen ikke bliver vasket og plejet korrekt.
Resultatet er noget bras. Udfører man et ordentlig stykke arbejde er der ikke brug for opsigelsesfrist Hvis man ikke gør arbejdet ordentligt, er det uartigt at have en frist!
Trappeopgangen er et af de vigtigste steder at holde rent. Her går mange mennesker på præcis de samme trin – og tit mange gange om dagen. Mennesker, der ikke nødvendigvis har samme standard indenfor rengøring eller samme gode rutiner med at holde orden omkring sig selv.
Trappen er den første del af vores hjem, som vi møder, når vi kommer hjem og også det første, der møder vores gæster. Samtidig ser vi jo tit, at når det første stykke tyggegummipapir, cigaretskod eller andet affald ligger i opgangen, får det enormt hurtigt følgeskab. Så det er vigtigt at holde trappen ren.
Vil du være sikker på en stabil ordning om trappevask og øvrig ejendomsservice med et firma, der kvalitetssikrer sig selv (så du ikke skal gøre det), kan vi også hjælpe dig. Da vi har en leveringssikkerhed på godt 99 %, tør vi godt garantere en service og kvalitet i den absolutte top.
Vi er kendt for at leve op til alle aftaler, og for vores stabile medarbejere, der leverer en god kvalitet uge efter uge.
Ejendomskunderne holder fast i os, fordi de ved, de kan stole på os, og fordi deres brugere (beboere) er tilfredse. Administration og viceværter behøver ikke at spilde kostbar tid på at kontrollere opgange eller behandle beboerklager.

DERFOR SKAL DU VÆLGE TRAPPEVASK HOS OS

Trappevaskerne hos Marianasrengoring får tid til at gøre arbejdet ordentligt, og vi bruger 2-4 dage på at oplære nye servicemedarbejdere. Derfor er det attraktivt for de omhyggelige og grundige medarbejdere at være ansat hos os. Samtidig honorerer vi de serviceassistenter, der gør det ekstra godt.
Vores fornemmelse er, at medarbejderne er ansat hos os længere tid, end trappevaskere i resten af branchen, ligesom vores kunder bliver hos os mange år i gennemsnit.
Det taler for sig selv.
Hos os kan du både få hjælp til trappevask og øvrige viceværtopgaver, herunder vinduespudsning, snerydning m.m.
Vi tilrettelægger en fleksibel ejendomsservice, der passer til jeres behov og tager højde for årstidernes skiftende krav til rengøringen.
Vores erfaringer viser, at hvis der opstår uoverensstemmelser omkring rengøringsarbejdet, skyldes det oftest misforståelser af, hvad den indgåede aftale indebærer. Men hvorfor lade utilfredshed hobe sig op?
Derfor har vi som en fast procedure jævnlig kontakt med vores kunder, hvor vi afstemmer kundens og vores forventninger – og eventuelt justerer på den aftale, vi har indgået.
Ved at lytte til vores kunder har vi en præcis og teknisk stærk måde at hvordan trappevask skal foregår på, så kunden får det bedste ud af vores fremmøde.
Vi ved, at en god dialog er vejen frem mod et godt resultat. Derfor sørger vi for, at det altid er de samme medarbejdere, der udfører arbejdet i jeres ejendom.

Kontakt os på email eller telefon for uddybende information eller et uforpligtende besøg.