Vilkår for ErhvervsRengøring

MarianasRengøring er din garanti for grundighed og fleksibilitet. Vi gør rent hver dag, 24 timer i døgnet. Vores firma er stabil og vi overholdemr vores løfter. Vi kontakter altid vores kunder i god tid hvis vi er forsinkede eller skal ske ændringer i vores arbejdsplan.

Hvis kunden ønsker at aflyse vores besøg, skal det gøres på telefon nr.2834 0665 eller via e-mail på aflysning@gmail.com senest 2 dage før besøget.

Vi har telefon tid på kontoret fra mandag til fredag mellem kl.13.00 og 15.00. Vores e-mail marianasrengoring@gmail.com bliver læst hver dag.

MarianasRengøring må godt flytte besøget inden for sammen uge, men vi giver altid besked til vores kunder senest samme dag besøget skulle foregår. Vi aflyser eller flytter vores besøg meget sjældent og kun ved sygdom.

Vores kunder er forpligtet til, at informere os om ændringer af telefonnumre og e-mail adresser da vi kommunikerer rigtig meget via e-mail på marianasrengoring@gmail.com

Helligdage

Ved helligdage prøver vi at tilpasse os vores kunders behov. Hvis kunden ikke ønsker rengøring på en helligdag, skal de sende MarianasRengøring en e-mail på aflysning@gmail.com eller besked på tlf.nr. 2834 0665 senest 2 dage før besøget og vi prøver at finde en god løsning.

Betaling

Regningen vil blive fremsendt fra gang til gang eller en gang om måneden, med betaling 8 dage efter modtagelse. Fakturaen vil blive sendt via e-mail eller med posten.  Alt efter hvad vores kunder ønsker.

Opsigelse og ferie

Vi pålægger renter hvis betalingsfristen ikke overholdes. Opsigelsen skal ske 3 måned før vores besøg eller efter vores aftale med kunden og den skal ske via e-mail marianasrengoring@gmail.com

Hvis kunden skal på ferie i en periode og ikke ønsker rengøring skal de give os besked på e-mail 3 uger før ferien på e-mail aflysning@gmail.com

Nøgler og alarmer

Vi opbevare jeres nøgler uden navneskilt på. Hvis i har alarmer som skal kobles fra og til, skal MarianasRengøring have koden senest 5 timer før besøget på e-mail marianasrengoring@gmail.com.

Medarbejdere

Vi vælger altid rigtig godt vores medarbejdere. De har alle sammen en ren straffeattest og er forsikrede. Vores medarbejdere er stabile, fleksible og meget professionelle. Ved ferie eller sygdom kan det blive en anden medarbejder som kommer og udfører den aftalte rengøring. Kommunikationen er meget vigtig for os, derfor vil vores kunder altid få besked hvis en anden medarbejder skal udføre arbejdet.

Klager

Hvis man er utilfreds med vores indsats er man altid velkommen til, at kontakte os på tlf.nr. 2834 0665 eller på e-mail marianasrengoring@gmail.com og vil med glæde de rette op på tingene som ikke er i orden. Med hensyn til klager over manglende rengøring, kræves der billeder som dokumentation, senest 3 dage efter rengøringen er udført, som skal sendes på e-mail marianasrengoring@gmail.com.

I er velkommen til at kontakte os både hvis i har klager eller ros for vores medarbejdere.